Headlines
Δημοσιεύθηκε την : Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019
Αναρτήθηκε από ditikievritania

Σε θρίλερ εξελίσσεται η μετεκλογική..αναμέτρηση Οικονόμου-Κοντογεώργου

Όλα δείχνουν πως δεν "κάνει πίσω" η κ.Θωμαΐς Οικονόμου αφού μετά την επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων βάσει των νομικών της κάνει λόγο για πιθανές παραβάσεις στην υφιστάμενη νομοθεσία περί εκλογών.
Μάλιστα δηλώνει ότι καταφεύγει στο Εκλογοδικείο και είμαστε σε αναμονή του αποτελέσματος αφού αρκετοί είναι αυτοί που δηλώνουν απορίες..

Η δήλωση της κ.Οικονόμου μετά την επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων

Η επανακαταμέτρηση των ψηφοδελτίων του Ν. Ευρυτανίας την οποία είχα ζητήσει από το Πρωτοδικείο Καρπενησίου ολοκληρώθηκε σήμερα.
Τα αποτελέσματα και ευρήματα της επανακαταμέτρησης αυτής αξιολογούνται και κατά τη γνώμη των νομικών μου εκπροσώπων μπορεί να συνιστούν συγκεκριμένες παραβάσεις της υφισταμένης νομοθεσίας περί εκλογών. Διατηρώ το δικαίωμα προσφυγής στο Εκλογοδικείο, που ασκείται εντός 15 ημερών από τη σχετική δημοσίευση της αρμόδιας δικαστικής αρχής και δηλώνω ότι θα ασκήσω όλα τα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα μου.
Θα υπηρετήσω το δημόσιο συμφέρον και στην περίπτωση αυτή, όπως κάνω και στον επαγγελματικό και επιστημονικό μου βίο.
Ευχαριστώ θερμά τις κ. κ. Δικαστές, τους υπαλλήλους του Πρωτοδικείου και τους δικηγόρους μου που συμμετείχαν στη διαδικασία αυτή.
Ευχαριστώ και πάλι τους συμπατριώτες μου Ευρυτάνες για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου, τη συνεχή συμπαράστασή τους και το ενδιαφέρον τους και συνεχίζω τον πολιτικό μου αγώνα κοντά τους, με σεβασμό στις δημοκρατικές αρχές και αξίες"

Σχετικά με τον συντάκτη

Δημοσιεύθηκε από τον / την ditikievritania στην Ιουλίου 18, 2019. κατηγορία , , . Μπορείτε να ακολουθήσετε τις απαντήσεις σε αυτή την δημοσίευση μέσω τουRSS 2.0. Γράψτε την άποψή σας ή σχολιάτε το άρθρο παρακάτω.

Συντάχθηκε από ditikievritania στης Ιουλίου 18, 2019. Κατηγορία/ες , , . Ακολουθήστε τις απαντήσεις στα RSS 2.0. Γράψτε κάτι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σχολίασε το άρθρο